L’Efecte Hermoso, protagonista a l’Observatori dels Mitjans Esportius

1 minut de lectura

L’Observatori dels Mitjans Esportius de la Fosbury estrena imatge i us proposa nous continguts en forma de quatre informes simultanis elaborats durant el segon semestre de 2023. Enguany els informes els hem aplegat en format de revista digital per tal que els pugueu degustar tranquil·lament, reforçant la part gràfica i visual com a acompanyament necessari del text i com a eina imprescindible per transmetre les dades recopilades amb els diferents anàlisis duts a terme.

Com bé sabeu la Fosbury proposa des de fa anys un espai d’anàlisi del periodisme esportiu del nostre país en clau de gènere i de diversitat esportiva. Enguany passen pel focus de l’Observatori el bloc d’esports del Telenotícies de TV3, amb 100 espais esportius analitzats, així com l’Esportiu, el Mundo Deportivo i l’Sport, tres diaris als quals fiscalitzem els continguts de les seves portades.

La revista la titulem “L’Efecte Hermoso”, atès que ens fixem en l’impacte de l’anomenat Cas Rubiales en cadascun dels mitjans analitzats. El cas té un impacte molt rellevant en el període analitzat, entre agost i octubre de 2023 en el cas de TV3, i allargat fins a finals de novembre en el cas de la premsa.

Qui ho prefereixi també pot llegir la revista en format PDF:

L’EFECTE HERMOSO (PDF)

Podeu consultar altres informes de l’Observatori aquí