Medalla de bronze en òmnium per Sebastián Mora a la Copa de Nacions de Jakarta

1 minut de lectura

El castellonenc va completar una excel·lent competició i va pujar al tercer graó del podi, aconseguint a més un important resultat de cara al procés classificatori per als Jocs Olímpics de París 2024

El de Vila-real va fer palès ràpidament el seu bon estat de forma en imposar-se en la seva màniga classificatòria sumant 8 punts. En l’escratx mostrava d’inici de nou la seva ambició i finalitzava en tercera posició, sent posteriorment quart en la tempo race sumant 24 punts, col·locant-se així segon de la general en l’equador de la prova.

Ja en la disputa per les medalles, el ciclista castellonenc va tornar a demostrar determinació per a atacar a mitja prova, guanyar volta, i sumar a més en alguns esprints. Amb 119 punts, Mora tornava a un podi internacional només superat pel neozelandès Stewart (132 punts) i el danès Hansen (134 punts).

Mora havia de tornar a competir l’endemà diumenge al costat del maresmenc Erik Martorell en la prova Madison, però finalment degut a unes molèsties va haver de deixar el seu lloc al jove mallorquí Francesc Bennassar. Martorell i Bennassar van completar una madison sòlida per a concloure en la 12a posició. La victòria en la prova va ser pels alemanys Kluge i Reinhardt.