Carles Valdés torna a dirigir el gran espot de l’eurolliga El publicista català torna a crear un vídeo emocionant amb les grans estrelles del bàsquet europeu

L’eurolliga masculina de bàsquet s’estrena la setmana vinent amb el FC Barcelona com a únic equip del nostre país.

16 equips disputaran aquest curs 2018/2019 una eurolliga marcada per l’adéu d’un dels jugadors joves més dominants de la seva història, Luka Doncic, que ha fet el salt a la NBA després de liderar el Real Madrid al títol i de proclamar-se MVP de la competició. Amb l’absència del València, el FC Barcelona és l’únic representant de casa nostra en una temporada en què ho té molt difícil per disputar el títol davant les grans potències del vell continent.

Quan falta tot just una setmana per què comenci l’espectacle, l’eurolliga ha difòs aquest divendres el vídeo promocional de la temporada 2018/2019 que en les primeres hores ja augura un èxit similar al clip de l’anterior edició que ha arribat a superar les 600.000 visualitzacions a Youtube. Lluny del model clàssic de presentació d’una competició de bàsquet, l’eurolliga manté l’aposta per fer una campanya de creativitat atrevida per fer valer allò que fa potent la competició (principalment, els jugadors) i arribar a nou públic que s’enganxi al curs que és a punt de començar.

Si l’any passat vam veure els millors jugadors de l’eurolliga cantant una cançó i com a protagonistes d’un quasi vídeo-clip, en aquesta ocasió l’equip de Vimema Films publica un nou vídeo de poc més de 2 minuts que torna a fixar-se en la idea que aquesta competició de bàsquet és un gran espectacle i ho fa amb el projecte “the duel”.Theodoros Papaloukas i Joe Arlauckas, dos de les grans estrelles històriques de la competició, encapçalen un repartiment de luxe on hi tenen cabuda les grans estrelles de cadascun dels equips participants a l’eurolliga 2018/2019.

Papaloukas i Arlauckas van presentant en el vídeo els integrants d’un imaginari all star entre els jugadors de l’equip taronja i lila, amb habilitats sorprenents que s’escapen d’allò que estem acostumats a veure sobre el parquet. D’aquesta manera, el primer jugador en entrar en escena és l’escorta Edwin Jackson, nou referent dels Buducnost de Montenegro després del seu pas pel Barça, que ofereix uns interessants moviments de claqué a l’escenari. Més endavant, Thomas Heurtel, que es manté a la disciplina blaugrana una temporada més, apareix preparant còctels al bell mig d’una gran festa i Petteri Koponen, nou jugador del Bayern de Munic, ho fa en un espectacle digne de l’home més fort d’un circ.

Jeremy Pargo, Nemanja Nedovic, Tornike Shengeila, Paulius Jankunas, Alexey Shved, Nicolo Melli, Petteri Koponen, Nick Calathes, Ray McCollum, Nando de Colo, Rodrigue Beaubois i Vassilis Spanoulis també són protagonistes d’un vídeo que inclou dos jugadors del nostre país: Albert Oliver, el líder del Gran Canària amb habilitats imprevistes de ballador de flamenc, i Sergio Llull, qui tanca el vídeo ja amb la pilota de bàsquet a les mans per donar pas a l’estrena de la competició en què serà una peça clau en l’intent del Real Madrid per revalidar el títol assolit la darrera primavera.

Carles Valdés, director de l’espot

Vimema Films és la responsable del vídeo, dirigit de nou pel català Carles Valdés, un dels creatius que més triomfa al nostre país gràcies a les seves campanyes d’èxit amb motius tan diversos com la síndrome d’Asperger, el treball de Casa nostra, casa vostra o el recent vídeo viral del saló eròtic de Barcelona. Valdés compta amb col·laboradors del nostre país per fer el vídeo, on hi apareix, per exemple, una banda de jazz integrada per professionals de la música com el baixista molinenc Sergi Carós (responsable, al vídeo, de fer anar el contrabaix).

La temporada 2016/2017 el vídeo promocional de Vimema Films va endinsar-se en l’imaginari de les pel·lícules de la saga Ocean al Casino de Barcelona i el 2015 la referència cinematogràfica van ser els “sospitosos habituals” amb protagonisme destacat per a Juan Carlos Navarro.

No vau veure l’espot de l’eurolliga dels darrers anys? No us els perdeu!

La Fosbury 31 “viatja” a Mèxic!